A101 markete yeni yılın ilk haftasında gelecek olan Hi-level 43hl500 led televizyon almak isteyen kullanıcılar için 949 tl fiyata satışa sunuluyor. A101 market son haftalarda hi-level marka televizyonları birbiri ardına getiriyor. Yeni ürünler piyasaya çıkmasıyla birlikte özelliği olmayan televizyonlarda indirimler ve kampanyalar devam ediyor.

9 haziran perşembe günü Türkiye'nin hemen her noktasındaki a101 marketlere gelecek olan Hi-level 43hl500 televizyon dahili uydu alıcısı full hd özellikleriyle dikkat çekiyor.  Televizyonu aldığınızda duvara asma aparatı yanında hediye olarak teliyor.  Bir televizyondan beklentiniz televizyon izlemek ise bu televizyonu uygun fiyata alarak kullanabilirsiniz.

NOT : Bu televizyon 1 ay kadar öncesinde 999 tl fiyata satılmıştı.  Şimdi ise 959 TL fiyata satılıyor. İnternette bir çok sitede satış fiyatı 1100-1250 arasında değişiyor. Hi-level 43hl500 kullanım kilavuzu için tıklayın

Daha fazla özellik olsun 4k olsun 3d olsun internette dolaşsın vs özellikleriyle ilgileniyorsanız daha yüksek fiyatlara televizyon bulabilirsiniz. Ancak standart özellikleriyle Hi-level 43hl500 televizyon kullanıcılarını memmun edecek seviyede.

hi-level 43hl500

Hi-level 43hl500 Özellikleri

- 1 adet scart girişi var
- 2 adet HDMI girişi var
- 1 adet usb girişi var
- media player özelliği var ancak çok performans beklememek gerekiyor. Seg 50 inç tv kullandım telefonla çekilen videoları oynatmadı. yani bu tür uygun fiyatlı televizyonlarda standart videoları oynatabilirsiniz ancak 4k gibi kaliteli veya uzantısı farklı olan video formatlarını desteklemeyecektir.

 

A101 markete bu ürün daha nce 4-5 defa geldi ve her geldiğinde değişik fiyatlarla 949,99,959 gibi fiyatlarla getirildi. Kur durumuna göre ve stok durumuna göre fiyatlar değiştirilecek getiriliyor.

Sözün özü;

Başında söylediğimiz gibi televizyondan beklentiniz hd kalitesinde tv izlemek ve orta ölçekli bir odada kullanacaksanız bu televizyonu satın alabilirsiniz. Veya dükkanda dursun ara sıra göz atarım derseniz yine bu televizyonu alıp duvara asabilirsiniz.  Televizyonun görüntü yenileme hızı belli değil büyük ihtimalle 50 veya 100 hz.

Bu  perşembe a101 markete gelen televizyon ile ilgili düşüncelerinizi aşağıdaki yorum bölümünden hi-level 43hl500 tv görüşlerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.

/

Bu yazıyı sosyal medya sitelerinde paylaşabilirsiniz.

Yorumları

selim 12.2.2017 Eklendi Cevapla

bende daha önce aldım ve vestel servisi de yolumun üzerindeydi oraya götürdüm açtılar garantisini imzalayıp verdiler 1 yılı geçti herhangi bir sorunu yok açıkçası extra bişey(internet, telefon bağlantısı cart curt) denemedim. hd yayınları gayet iyi gösteriyor, kanal geçişi çoğu kaliteli markalardan hızlı bana lazım olan özellikleri karşılıyor.ama şunu söyleyeyim bir kaç küçük ayrıntı bile tv nin fiyatını nerdeyse %100 artırıyor.ne gerek var.

Hüseyin Çelebi 28.1.2017 Eklendi Cevapla

Bende aldım almaz olaydım 2 ayda 3 defa tamir gönderdim 5 para etmez parayla rezil oldum tüketici haklarına şikayet etcem

Kafecii 24.1.2017 Eklendi Cevapla

Benim esim ps3 cafe sahibi ve 3 adet aldi a101den hi level 3ude hic sorun yaratmadı gayet keyifle oyun oynanabilir durumda. Sadece wifiye baglamak icin modemden kablo cekmek durumundasiniz tvye ve usb ile film malesef izlenemiyor bazi formatlari desteklemiyor o kadar da olacak artik :)

Hasan 2017-02-11 23:16

Dungle ile kablosuz baglaniyor

Tivibu 20.1.2017 Eklendi Cevapla

Benim sorum biraz detayli.
Simdi Tivibuda bilen bilir tek kumanda ozelligi vardir. Tv markalarinin kodlariyla bu islem yapilir. Bu marka Vestel patentli oldugundan Vestel koduyla denendi ancak sonuc alinamadi. Yazilimlarinda bi farklilik war mi yoksa Hi-level tek kumandaya uyumsuz mu?

harun layık 7.1.2017 Eklendi Cevapla

bende alıcam ama dusunuyom bılgısı olan arkadaş yardımcı ola bılırmı

Sinan 2017-01-18 16:05

Arkadaşım ben 49 inç olanını aldım 3 gün önce.gayet güzel TV.vestel Manisa tesislerinde üretilmiştir yazısı arkasında mevcut.oyle sunny acem dandik TV yerine yerli üretim.

Kahramankazanlı 6.1.2017 Eklendi Cevapla

Arkadaşlar hepinizin yorumlarını okudum ve bende ondan sonra dün yani 05.01.2016 tarihinde 43" 109 cm aldım, kurulumunu kendim yaptım çok kolay, kumandası çok basit ve kullanışlı ayrıca küçük iyi yani. Görüntü kalitesi falan gayet iyi, seside yeterli derecede, kanal geçişleride fena değil,yani tv izlemek için iyi. Beğenmediğim kısımlara gelince, led tv ye göre arka panel biraz kalın eski plazmalar gibi. Ekranıda bir beko,samsung vb tv lere göre çok dandik, sanki dokunsan kırılacak gibi, ayrıca benim tv nin ekranın sağ üst kısımı oynuyor, A 101 müdürü ile görüştüm video istedi attım, görüntüyü inceleyeceklerini eğer sıkıntılı bir durum ise yenisi ile değiştireceklerini söyledi. Ama sıkıntılı birşey olduğunu düşünmüyorum. Bana dönüş yapacaklar bekliyorum.

Abdülkadir Akyüz 3.1.2017 Eklendi Cevapla

Arkadaşlar A 101 gelecek olan hiç levrek 43 inç 9 adet playstation Cafer`e için kullanacağım sorun yaşarmıyım bilgisi olan Allah için yazsın ona göre alacağım

kose 23.12.2016 Eklendi Cevapla

Gayet memnundum yalnız şu anda izlemiyorum kanallar bire ikişer sinyal yok derken komple gitti bilen varsa acil yazsın cevabını

fatih 07 8.12.2016 Eklendi Cevapla


Arkadslar hi level aldim. Kendim kutususnu acip montajlasam ve kursam. Garantisi bozulur mu.

Hi level kullanicisi 2016-12-10 21:04

Kardeş ben öyle yaptım sonra servis geldi tamam bi sıkıntı yok diyip 2 kâğıt parçası imzalatip 50 TL de para istedi.

ersin 2016-12-18 02:08

bende yeni aldım ve servis 50tl ücret çekti garanti olayı sen açsanda devam eder ama senin açtığında içinden kumanda eksik birşey çıkar veya vuruk kırık birşey çıkarsa sorumluluk sende kalıyor ve servis oluşan durumun nerede kaynaklandığını tespit edemediğinden garanti kapsamına sokmuyoruz dedi servis elemanı, kısaca ben açıp kurdum hiçbir aksilik çıkmadı dıştan derseniz sorun yok,yalnızservis fişi fatura garnti kağıtlarını bir arada tutun dedi...

gelelim yorumuma ilk açıp kullanmaya başlayınca hafif bir hayal kırıklığı oldu ama renk ses ayarlarında kısılan tasarruf değerlerini kendiniz oynayınca vede izledikçe kendine gelmeye başlaı sanki. 999tl için uygun ürün 2017ye girmeden yinede içinde 400hz samrt özellikli seg 43sc7600 alsaydım diyorum http://www.teknosa.com/urunler/110012921/seg-43sc7600-full-hd-smart-uydu-hd-led-tv?gclid=CjwKEAiA4dPCBRCM4dqhlv2R1R8SJABom9pHxoRZReDTX1D5zTLIkgBbQUdbSpVgET44rGzdo4ZAmxoCs_Tw_wcB&gclsrc=aw.ds

hayati 7.12.2016 Eklendi Cevapla

tw yi yeni aldık kurulum kolay goruntu iyi ama üst tarafında SMARTTW LED TV HDMI vb birçok yazı çıkıyor kumanda da herhangi bir tuşa basınca gidiyor ama 5 saniye sonra tekrar çıkıyor bunu nasıl yok edecem bilgisi olan varsa yardım edebilir mi

zerem 2016-12-13 22:15

Mağaza modu açık kalmış, ayarlar menüsünden değişiklik yapınız

Hayati KALENDEROĞLU 5.12.2016 Eklendi Cevapla

Selamınaleyküm bende aldım ama Wi-Fi ye bağlanamıyorum yardım edebilirmisiz

KENAN 2016-12-08 13:59

Wifi aparatı lazım bar mı ekstra alman lazım tv ile gelmiyor

Merve Alpdoğan 3.12.2016 Eklendi Cevapla

HI-LEVEL TELEVİZYON FLAŞ BELLEK TAKIYORUZ AMA NASIL AÇACAĞIMIZI BİLMİYORUZ YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ

bekir kural 2016-12-26 17:47

menu ve en altta medya tarayıcı ok basın ve flaş bellek te ne yukldeniz fotoğraf video müzik vs herhangi birine ok basınız.

Hayati KALENDEROĞLU 19.11.2016 Eklendi Cevapla

Selamınaleyküm bende aldım ama Wi-Fi ye bağlanamıyorum yardım edebilirmisiz

İbrahim 16.11.2016 Eklendi Cevapla

Arkadaşlar cihaz 200hz onu başta yazayım konu anlatımında 50 veya 100 denilmiş,fakat belirtmiş kullanan varsa yazsın diye.cihaz kanal geçişleri çok yavaş tv led ekrançerçevesi arka kısma doğru baya kalın,Kuman`da kalitesiz,açma kapama tuşu ve kanal değiştirme tuşu tv üzerinde tek tuş ve kalitesi hemen arıza yapacak gibi duruyor,tv Asma aparatları plastik,tv ayak kısmı eski evlerdeki gibi geniş fazla yer kaplıyor,şimdi tv nin artı kısımlarını yazayım baştada belirttiğim gibi 200 hz,görüntü normalin üzerinde orta üstü,fiyat performans ürünü,ben sadece normal tv kanalı izlerim 1 2 saat derseniz sizi keser,PlayStation 4 de tarama hızı iyi,akıcı,renkler dinamik modda güzel,son olarak toparlamak gerekirse bu fiyata göre iş görür,ama ben canlı parlak bir ekran istiyorum,kanallar hızlı geçiş yapsın ses kalitesi iyi olsun derseniz hayal kırıklığı yaşatır belirteyim bu güne kadar çok tv kullanmış biri olarak yazayım Sony her zaman tv de lider teşekkürler

Sykoman 2016-11-18 05:41

Çoğu kişi senin gibi kanal geçişleri çok yavaş diye yakınmış, o zaman benim önerim yine A101`den ( XD ) hometech HD 1010 uydu alıcısı. Bizim TV`de onu kullanıyorum ve kanal geçişleri fena değil ve ayrıca usb`den film izlerken de kontrol etmesi süper; yani duraklat, geri alma filan süper hızlı. Sanki PC`den izliyor gibiyim.

Usb`den kayıt yada canlı yayın durdurma da yapıyor, yanlız tek problemi nedense Kanal 7 HD, Ülke TV HD gibi bazı kanallarda görüntü duraksaya duraksaya geliyor ses ise normal; ama enteresan bir şekilde HD olmayan yayınlarında sorun yok(kanal 7 HD bazen düzeliyor çözebildiysem ben ne olayım @__@).
Bir de bilmem sorun olarak görür müsünüz alet küçük(sorun olan kısım bu değil XD), belki bu yüzden olabilir bilemem ama çalıştığı zaman çok ısınıyor; o yüzden izlemediğiniz zamanlarda kapatmakda fayda var.

Uydudan kanal güncelleme yapabiliyor. Eğer kanal geçişleri rahatsız ediyorsa ve kumandasından memnun değilseniz üstelik görüntü kalitesi fena değilse harici uydu alıcısı çözüm olabilir ve f/p oranına göre 50-60 TL`lik bu cihazı ben denemenizi öneririm.

Dipnot: Ben bir A101 çalışanı değilim, boşuna sataşmayın bana -___-". Bu cihazı önermem illaki gidin bunu alın demek anlamına gelmiyor ki istediğiniz cihazı seçmekte özgürsünüz. Ayrıca alırsanız şansızlık eseri kusurlu bir ürün denk gelmiş olabilir, bunun sorumluluğu da bende olamaz (yaşadığımız ülke sağolsun bu açıklamaları yapma gereği duydum).

Halil emre 15.11.2016 Eklendi Cevapla

Daha yeni aldim 3. Televizyon zekine aldim evde 3 televizyon var samsungla larsilastirdim cok bi fark yok iyi gorunuyor simdilik

Sercan çakmak 6.11.2016 Eklendi Cevapla

Ben a101 birden aldım telebizyom ekran da sorun cıktı degiştirmiyo

Osman Hezer 18.10.2016 Eklendi Cevapla

Bu cihazın teknik özellikleri neler bilen var mi ? Mesela wifi,
Çözüzünürlük nasil

KENAN 13.10.2016 Eklendi Cevapla

Magdur arkadaş a cevap:askı aparatının plastik olması sorun yaratmadı sıkıntı olmuyor takıntın varsa demir askı 20 tl eleştiri için eleştirme

Kenan 13.10.2016 Eklendi Cevapla

Fulya kumandaya basıyorsunuzdur bende kullanıyorum böyle bi sıkıntı yok fişi çekin uydunu alıcısında bi sorun yok çanak ayarı yapılmamıştır. Fiyat performans ürünü marka takıntısı yapmayın 5 aydır kullanıyorum maşallah tık demedi hdmı girişleri arkada nasıl bulamadınız. Olumsuz yorum yapanların parası çok heralde servis üçretli kanal geçişleri ni abartmayın şimdilik bu kadar.

fulya 7.10.2016 Eklendi Cevapla

hi level gece yarısı kendiliginden açılıyor.neden?

recep 26.9.2016 Eklendi Cevapla

Bizde aldık 1 ay önce oğlum telefon fırlattı ekran tuz buz oldu tekrar alicaz bu hafta cokta memnun kaldik hele de çocuklu ailelere fazla bile

volkan çimen 25.9.2016 Eklendi Cevapla

televizyon güzel ama uydu alcısı çekme gücü az onun için yeni yudu alıcısı almanız lazım...

hakan 25.9.2016 Eklendi Cevapla

Bence üzerine.biraz daha para koyun kafanız rahat eder en azından LC samsung. Vs

mağdur 17.9.2016 Eklendi Cevapla

ürünü aldım ayaküstü dört defa dolandırılmak isterseniz sizde alın. a101den hiç bir elektronik ürün almayın. hiç bir konuda sözünde durmuyorlar. kutu üzerinde gösterilen demir askı aparatı plastik çıkabiliyor. ayrıca servis kurulum için para istiyor. çağrı merkezi ise sizin sorununuzla ilgileneceğini söylüyor ama hiç bir şekilde geri dönüş yapılmıyor.

Sami 2016-10-22 02:42

Ne boş yaptın kardeş kurulum zaten ücretli alırken sorsan söylerlerdi sana ayrıca demir aparat nerede gözüküyor çok merak ediyorum kutunun üzerine 6 tane çizgi ile aparat resmi çizilmiş oradan onundemir olduğunu nasıl cikardin çok merak ediyorum a 101 de çalışıyorum insanların kafasına zorla silah dayamiyoruz beğenen aliyor

Hanifi 2016-10-28 22:57

Televizyonu sana kim zorla satti ufak tefek şeyler için mevzu yapma paran vardiysa gidip samsung veya lg alsaydin. a101 çalışanlarını kotuleyip durmuşsun o işçiler günde senin gibi kaç tane dumbukle uğraşıyor biliyormusun

alfabe 20.8.2016 Eklendi Cevapla

fiyatına göre gayet güzel ses ve görüntü kalitesi iyi .sadece ve sadece kanal geçişleri çok yavaş.servise para vermeyin 5-10 dk uğraşınca kurulumu basit

Fehmi 10.8.2016 Eklendi Cevapla

Benfe almayı düşünüyorumda interneti varmı televizyonun (
hı-level)

ramazan 5.8.2016 Eklendi Cevapla

biss şifreleme sistemini destekliyormu arkadaşlar

KENAN 2016-10-13 01:27

Biss var maçlarda girdim yayınlarında

BORÇKAli 22.7.2016 Eklendi Cevapla

Ben de 43 Inc aldım a101den 21.07.2016 da aldım gayet goruntusu iyi .ileride sorun çıkarmazsa iyidir.izlenebilecek genişlikte ve netlikte bir ekranı var ücret de çok uygun.

Mert 30.6.2016 Eklendi Cevapla

Televizyonda 2 adet HDMI girisi gozukuyor. Ama ben bulamadim lutfen yardimci olur musunuz?

karmen30 11.6.2016 Eklendi Cevapla

Arkadaşlar ben a101 den nexon tv aldım gecen hafta oglum ne fırlatıysa ekran çatladı ve servisi aradım 900 lira istediler ben 890 almıştım tv nin özeliğine gelince ucuz etin yahnisi olmaz paran yoksa en guzel tv bu ama biraz paran varsa kesinlikle a101 den tv alinmaz birkere ekranı silmeye bile korkuyorsun sanki kırılacak gibi göruntu normal babam gile lg tv aldık 1800 lira kesinlikle 2 sini karşılastırmak imkansız en basıt ekran koruyucu var tamam fiyat farkli ola bilir ama ya izliyeceksen temiz birsey alacan yada bu tv lerden bişi beklemiyecen sıradan tv Hi-level 43hl500 bu tv ninde nexondan farkı yok suan evde tv yok paramda yok guzel birsey almaya yınede bu tvleri almaktansa tv olmaması daha iyi gibi alan arkadaşlara hayırlı olsun alacak olanlarda varsa gucu biraz daha ıyi bırsey alsınlar

WUNDER 2016-07-22 18:26

Bende sizin gibi Nexon tv aldım. İkinci televizyonum oldu. Birinci televizyonum LG marka ve pahalı bir cihazdı. Emin olun Nexon tv maksimum fayda kuralına göre pahalı televizyonlara fark atar. Kesinlikle almak isteyenlere şiddetle tavsiye ederim. Servis sıkıntısı yok. içinden duvar aparatının bir parçası eksik çıktı ve bende vestele mesaj attım. Bir saat sonra beni bir bayan aradı ve adresimi istedi ve aynı gün parçayı yolladı. Bundan iyisi can sağlığı.

karmen30 11.6.2016 Eklendi Cevapla

Arkadaşlar ben a101 den nexon tv aldım gecen hafta oglum ne fırlatıysa ekran çatladı ve servisi aradım 900 lira istediler ben 890 almıştım tv nin özeliğine gelince ucuz etin yahnisi olmaz paran yoksa en guzel tv bu ama biraz paran varsa kesinlikle a101 den tv alinmaz birkere ekranı silmeye bile korkuyorsun sanki kırılacak gibi göruntu normal babam gile lg tv aldık 1800 lira kesinlikle 2 sini karşılastırmak imkansız en basıt ekran koruyucu var tamam fiyat farkli ola bilir ama ya izliyeceksen temiz birsey alacan yada bu tv lerden bişi beklemiyecen sıradan tv Hi-level 43hl500 bu tv ninde nexondan farkı yok suan evde tv yok paramda yok guzel birsey almaya yınede bu tvleri almaktansa tv olmaması daha iyi gibi alan arkadaşlara hayırlı olsun alacak olanlarda varsa gucu biraz daha ıyi bırsey alsınlar

Cetin 29.5.2016 Eklendi Cevapla

Bizde aldik kendimiz kurduk zaten istedigin her ozellikte ve kalitede olsa o paraya alman imkansiz kampanyadan 863 tl ye geldi bize.istiyorlar hem cok ucuz olsun hem kaliteli ispanak var yermisiniz :))))

sinopluerco3457 2016-06-08 13:18

Memnun musunuz şu anda.. Bi kaç yorum yapar mısınız?

Serkan 29.5.2016 Eklendi Cevapla

28.05.2016 tarinde indirim de 863tl ye aldım kendim açtım(servis 70 tl istedigi için) A+ enerji kurulum basit sıkıntısı yok bu fiyata başka var mı? İhiyacınız var sa alın derim.

sinopluerco3457 2016-06-08 13:17

Cihaz hakkında tecrübelerini yazar mısın? Memnun musun?

SinopluErco3457 27.5.2016 Eklendi Cevapla

Kullanan arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilir mi? 49" yada 50" inç alma yi düşünüyorum. Hic inceleme firsatim olmadı. Kullanici yorumları lazim..

KENAN 2016-06-16 21:52

Kardeşim paran çoksa 3000 tl ver marka al markaya bakarsın 😀 parayı zor kazanıyor san ihtiyacın özelliklere göre ekran boyutu vs seç kullanmayacagın özelliğe para verme 1 aydır kullanıyorum sıkıntı yok salonun büyükse 50 55inç al derim normal oda ise 43inç yeterli 200hz 400 hz arasında fark yok dikkat edersen kagıt üzerinde oynamalar ile fiyatta katlanıyor bütçene göre indirimdeyken al derim görüntü kalitesi ses kalitesi yeterli daha nediyim.

Adil 20.5.2016 Eklendi Cevapla

Ben dün aldım kurdum arkadaşlar ekran görüntü ve büyüklüğü gayet o para için güzel ama usb den film izlerken 2saat in ustune cikinca filmlerde donma yapıyor bunu fark ettim birde internete bağlanmiyor harici willes adaptor taksanizda bilginize




Serkan 2016-05-29 09:58

Arkadaş bu ürün smart degil ne alaka?

mevlüt 13.5.2016 Eklendi Cevapla

Arkadaşlar TV hd kalitesi güzel arkadaş almış gordum ama işin birde elektrik tüketimi var bu TV 125 wat yanı diğer bilinmiş markalarda bu olay 12wat a kadar dusuyor normalde kaliteli bi TV ayda ortalama 5 TL ile 7 TL elektrik tuketiyor bu cihaz ise diğerlerine göre çok fazla bu TV günde 16 saat açık kalsa aylık ortalama 25 ile 30 TL arası tüketim yapar benim hesabıma gore. Yaniliyor olabilirim bu konuda teknik bilgiler e sahip arkadaşlarl varsa lütfen cevaplasin

Serkan 2016-05-29 09:56

Arkadaş 75w güç tüketimi yazıyo kitapçığın da nerden gördün 125 w diye.

aydın 12.5.2016 Eklendi Cevapla

Arkadaşlar bende almayı düşünüyorum 43hl 500 hı level TV ye USB wifi adaptör kuruluyomu ?birde her TV ye kuruluyomu desteklemesini lazım?

aydın 12.5.2016 Eklendi Cevapla

Arkadaşlar bende almayı düşünüyorum 43hl 500 hı level TV ye USB wifi adaptör kuruluyomu ?birde her TV ye kuruluyomu desteklemesini lazım?

aydın 12.5.2016 Eklendi Cevapla

Arkadaşlar bende almayı düşünüyorum 43hl 500 hı level TV ye USB wifi adaptör kuruluyomu ?birde her TV ye kuruluyomu desteklemesini lazım?

erdal 29.4.2016 Eklendi Cevapla

İki haftadir yorumlari okuyorum acayip kararsizdim.uc gun once gidip aldim. Kendim kurdum. Bence goruntu kalitesi cok guzel cok memnun kaldim. Benim gibi kararsiz arkadaslar bennce dusunmeden alin. Tek kusuru kanal gecisleri cok agir ve birde acma kapama dugmesi yok.

gokyel01 2016-07-22 22:21

acma kapama dugme si yanda bi smart tus var asagı yukarı hareket eden o hem acma kapama hem ses acma kısma hemde kanal geciş tusu

isa keten 25.4.2016 Eklendi Cevapla

a 101 den alsam

kurmak icin sevıs bı ücret alıyomu acaba

huseyin 27.2.2016 Eklendi Cevapla

ben bugunaldim kendim kurdum.cok guzel mukemmel .ayni ozellikli tv ler iki katifiyarina satiliyor .cok arastirdim.teknik uzmanim .gozu kapali alin vekendiniz kurun.cok basit

Busra 2016-11-18 08:27

Kurulumunu anlatabilir misiniz tv nin.

kamil 26.2.2016 Eklendi Cevapla

sabah aldım kendimde kurdum gayet güzel gösteriyo boşyere çok paralar vermeyin hd görüntü kalitesi kendinden uydulu olması gayet güzel tavsiye ederim

Dilek 25.2.2016 Eklendi Cevapla

Ben de bugün aldım. Mağazada, henüz eve gelmedi. Benim de hevesimi kaçırdı yorumlar :(

yavuzhan 25.2.2016 Eklendi Cevapla

Kutusunda daha acmadim lakin yorumlardan midem bulandi hevesim kacti kimsenin memnuniyetini okuyamamak kotu

hamit 24.2.2016 Eklendi Cevapla

A101 de alma niyetim var yorumlarınızı bekliyom

sait 2017-02-03 10:29

nexon, hi level tvler alınmaz.Bunlar berbat tvler.Çok şikayet var.Hemen bozuluyorlar.

Kayfuem 22.2.2016 Eklendi Cevapla

Herkese selam.Bu yazım bilgi amaclıdır.Hi-level 43hl500 marka ve şu anki fiyatı 999 tl olan bu cihaz tabiki kuvvetli bir marka gibi ve cok fonksiyonlu olamaz.Ancak durumu buna musait olan arkadaşlarımız bu cıhazı alabilirler.Bundan sonra da servis olayını dikkate almalarını rica ederim.Yaygın olması,parcalarının bulunması alanlar için onemlidir.Her kaliteli ve kalitesiz elektronik cihazlar arıza cıkartabilir.Unutmayın her güzelin bir kusuru vardır.Almadan once lütfen kıyaslamaları yapın ve alanlara danışın.Gerekirse servislerine danışın.

erkan 21.1.2016 Eklendi Cevapla

Bu fiyata cok guzel.ben cok begendim

Guldan 12.1.2016 Eklendi Cevapla

Benim yazdigim mesaj neden se yayinlanmadi cunku bu tv nin 5 para etmiyecegini bedava verilse bile alinmamasi gerektigini yazmistim Ben aldim ekran cercevesine birlesik degil tozlar vesayre vesayre araya acabilir dandik siradan bir tv bin pis man immmmm mm sakin almayinha

Aslı 2016-05-21 16:32

Toz kaçarmış falan hiç bir kusur bulamadın bunumu yazdın yazık sana

bilinmez 8.1.2016 Eklendi Cevapla

200 hz bu tv aldım kutuda yaziyor ben çerkez soyadım ethem yazıyom merkez alayına herkez

harun 7.1.2016 Eklendi Cevapla

Tv izlemek için aldım verdiğim paradan fazla eder bulursanız kaçırmayın

Mahir 7.1.2016 Eklendi Cevapla

Desteklediği yayınlar hakkında bilgi de olsaydı iyiydi (dvb t, c, s, s2 vs gb). Yine de teşekkürler.

Seyfi 7.1.2016 Eklendi Cevapla

Çok dandik çok sıradan bi TV için yüksek fiyat, bunun ederi en fazla 700

berkan 2016-10-14 09:53

ederi 700 tl miş arkadaş aydamı yasıyorsun sen 1000 tl den düşün 43 inç nerden bulucan hemde led ?

Potomyali rus osman 7.1.2016 Eklendi Cevapla

Normal tv izlemek icin gayet güzel fiyat

Ozan 6.1.2016 Eklendi Cevapla

Yazman iyi oldu teşekkürler..

4,6 5 Toplam : 55 Yorum
Puanınız :
Adınız :
Mail :
Mail Adresiniz Kimseye Gösterilmez. Yorumunuza cevap verilirse size mail ile bilgi vereceğiz. Eposta adresinizi yazmak zorunda değilsiniz.
Mesajınız :